Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Dj MP – Paerel Album
woensdag, J mei, 2008, 12:42 pm
Filed under: Nieuws

Met trots presenteert DJ MP zijn nieuwste project en solo album ‘Paerel’. Het album bevat 13 tracks, allen met een uniek karakter waardoor het album zeer gevarieerd is.

Na de door hem geproduceerde mixtape ‘Wat Ik Zie’, twee UrBNN Award nominaties en de afgeronde maar unreleased ‘Wat Ik Zie 2’, heeft hij zeker niet stil gezeten. “De laatste tijd heb ik veel samengewerkt met verschillende artiesten en was ik van plan om meer nieuw talent uit te brengen. Ik deed een aantal features en maakte zelf tracks voor rappers om als producer mijn ideeen over beats en flows te uiten. Toen realiseerde ik me opeens dat ik een heel album klaar had liggen van mezelf.”

DJ MP zegt erg tevreden te zijn over ‘Paerel’: ”Het ligt erg dicht bij me… vandaar dat ik het heb vernoemd naar mijn achternaam. De onderwerpen, de refreintjes, de beatselectie, de daarbij passende collabo’s en de afwisseling is 100% DJ MP. Met ‘Paerel’ kan ik mijn visie op hip hop ten gehore brengen. Dit is voor mij nu het meest belangrijk, daarom bied ik het album gratis aan op internet.”

Op het album kan je beats verwachten van de man zelf, zijn ‘Drumkids Productions’ partner R-Waves, maar ook van Presto en Mini. “Voor mij de top van de hedendaagse Nederlandse hip hop beat makers.” Rappers Hef, Turk, Hairo, Steen, Xdot, Kulinair, Roelie Vuitton, Tomster en Tim zijn ook te horen op het album. Kortom, variatie is het sleutelwoord.

Tracklist:
01. Kan alleen pakken – beat: Presto voor Bag of Trix
02. Stand van zaken feat. Hairo & Turk – beat: R-Waves voor Drumkids Productions
03. Brag & Boos feat. Steen – beat: DJ MP voor Drumkids Productions
04. Moppetappersss – beat: Mini voor Kreek Records
05. Storm is begonnen – beat: Presto voor Bag of Trix
06. Twee richtingsverkeer feat. Roelie Vuitton & Tommy – beat: Presto voor Bag of Trix
07. Hou vol – beat: R-Waves voor Drumkids Productions
08. Skit
09. Schot voor de boeg feat. Xdot – beat: Mini voor Kreek Records & R-waves voor Drumkids Productions
10. Zelfkennis feat. Kulinair – beat: R-Waves voor Drumkids Productions
11. Havenbaron feat. Hef – beat: DJ MP voor Drumkids Productions
12. Als je dit hoort – beat: R-Waves voor Drumkids Productions
13. Familie de Bruijn feat. Tim & Tommy – beat: Pablo voor Drumkids Productions

www.myspace.com/djmpvsop

http://drumkids.hyves.nl

Album is te downloaden op 3 juni op de volgende websites:
www.funx.nl
www.101barz.nl
www.statemagazine.nl

5 reacties so far
Plaats een reactie

Vet… ben zeker benieuwd, vooral naar die track met roelie en kulinair !

Reactie door CB

Dope shit

Reactie door Anoniem

yes, vandaag komt ie uit!

Reactie door wordatmp

Tracks zijn zeker nice big up mp

Reactie door Anoniem

beat van het eerste nummer is gejat van infamous mobb, album: reality rap… Big Twin – Closer

Reactie door robert




Geef een reactie

