Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Riske de Rat Mixtape gratis te downloaden
donderdag, J mei, 2008, 6:36 am
Filed under: Nieuws

In het gebouw bwoy! Zo luidt de titel van de gratis mixtape van Riske de Rat. Deze Rotterdamse b-boy heeft op jonge leeftijd al een flinke historie achter zich liggen als het gaat om graffiti en produceren. Tegenwoordig is hij al een tijd bezig op de mic. En hij vindt het nu eindelijk tijd om zijn muziek naar buiten te brengen. “Hiphop gebracht vanaf de plek waar ik sta!” aldus Riske de Rat.

Tracklist:

01. Beslist de Onbetwiste
02. We komen binnen
03. Je weet het wel ft. Ellusie
04. Ik maak al genoeg mee ft. Sunshine
05. Ik ben broke ft Krisje
06. Weer een dag in de wijk ft. De Coalitie
07. Ben ik de kou?
08. Ik kom eraan
09. Dope ft Sunshine
10. Niet te stoppen ft. Tuigcommissie
11. Ze weten wie we zijn
12. Dit is wat ik doe
13. Wat een dag
14. Zwarte nacht
15. Ik kan niet slapen
16. Bonus track

De mixtape is vanaf heden te downloaden op: www.riskederat.nl


4 reacties so far
Plaats een reactie

het # 5 is Master!!!!!!!!!!!!!!!!….?

Reactie door durengio

riske ik ben een rat, rat!!

Reactie door Anoniem

Sjo das een aardige mixtape! Thnx for suggestie :D

Reactie door wojo00

Deze is ook wel lekker.. http://www.riskederat.nl/downloads/Zegevier_Moorder-E_RiskeDeRat-Echte_MCs

Reactie door joost




Geef een reactie

