Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Dion – Succes Is Doelwit Mixtape
zaterdag, J april, 2008, 5:17 pm
Filed under: Nieuws

Dion bracht in 2007 zijn ”Wat ik zie Mixtape” uit. er zou ook nog een ”Wat ik zie Mixtape 2″ komen, maar de tape is gecanceld vanwege ruzie tussen Dion en DJ MP. Ondanks dat bracht Dion toch een mixtape uit genaamd “Succes is Doelwit”. De mixtape is vanaf vandaag gratis te downloaden bij Hiphopnet.nl. bekijk de tracklist hieronder:



Tracklist:

01. Intro (geproduceerd door 2 Dope)
02. De Beslissing (geproduceerd door Delgado)
03. Geen Liefde (geproduceerd door Gerson)
04. De Zoektocht ft. Lee (geproduceerd door Markus Beats)
05. Dinero (geproduceerd door Markus Beats)
06. Ik & Mijn Chips (geproduceerd door Zino)
07. Theorie (geproduceerd door J’83)
08. Noodtoestand/3.0.2.7. (geproduceerd door J’83)
09. Dreiging (geproduceerd door Markus Beats)
10. Ze Weten Het (geproduceerd door 2 Dope)
11. Geef Me Dat(geproduceerd door The What?)
12. Succes Is Doelwit (geproduceerd door Markus Beats)
13. Meest Ambitieus ft. RMB (geproduceerd door Markus Beats)

Download: Dion – Succes Is Doelwit Mixtape

Inmiddels is Dion alweer druk bezig en zal hij binnenkort met RMB de “Kennis Is Kunstwerk” EP uitbrengen.


2 reacties so far
Plaats een reactie

ik hoop dat hij wat beter is dan de vorige

Reactie door harry

Hee there,
I building a blog spot to post your update`s of your mixtape`s, mixes, shows, dj mixes ect.

I just post your latest update`s on my blog spot,
if you don`t mind?
If you mind, let me know.

In the future you can post your update`s your self and i will post them on my blog.
I`m only post the link to your side.

And when you support me you can put a back link on your site
Thx and keep up the good work.
Mixdigger

Reactie door dadexter




Geef een reactie

