Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Winne & Feis bij 101barz
vrijdag, J december, 2007, 5:59 pm
Filed under: Nieuws

101 barz

Check de studiosessie van Winne en Feis bij 101Barz, Winne en Feis spitten op de beat van GMB. Download de track hier, en bekijk de studiosessie hier of hieronder:

Download de track van Winne en Feis hier!


13 reacties so far
Plaats een reactie

Dope shit!

ekt ekte rappers

Reactie door Jnkoo

Aight Winne dope !
Feis groeit ook steeds meer !

Reactie door Piet.

Sjit is dope, maar die rotjoch is werkelijk de grootste imbeciel die ik ooit gezien heb…..

Reactie door Makz

hoe heet die beat dan hijs wel dope

Reactie door lil G

echt he Rotjoch met zijn Rotkop! Feis moet een album of mixtape gaan uitbrengen!! kerel is echt dope

Reactie door Jnkoo

Nice Beatz &Spitzz

Reactie door Manas

Die pokoe is gwn te ergg
majah Feis & Winne weten zelf niggah
ze blijve spitte andere rappers denke Oh Noo
zonder moeite krijge ze doekoe’s jahtog zowieso!!!

Reactie door Darii

Winne & Feis = zwaar dope!

Reactie door Gz

Ik droomde effe dat ik droomde effe!!!

Reactie door Feis

winne en feis in rotterdam op 28 februari in de hiphop studio jaruzalemstraat 81

Reactie door Clay

Ik blowde een blow was stoned kon groter denken, dacht bij mezelf ben ik gedoemd om in de goot te zwemmen

HELL YEA

Reactie door Rckk. DELFT015

wat bedoelt ie precies met ik droomde effe dat ik droomde effe

Reactie door kees

lijn 5 moet je kijken winne en feis

Reactie door rama




Geef een reactie

