Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Dion Vs. DJ MP
woensdag, J augustus, 2007, 3:00 pm
Filed under: Nieuws

Dion - Succes Is Doelwit Mixtape

Dion legde gisteren uit over zijn conflict met DJ MP bij Wat Anders op Lijn5. “MP en ik hebben een conflict gehad en daarin heeft hij dingen tegen mij gezegd die ik gewoon niet tolereer,”.

Dion reageerde:

“Ik heb er bewust voor gekozen om geen zaken meer te doen met DJ MP. En ik heb gezien wat voor persoon hij is. En dat soort mensen wil ik niet in mijn kring hebben. Het is het beste om dat soort mensen uit de weg te gaan.”

DJ MP reageert op Dion’s reactie:

“Dat zegt meer over hemzelf dan over mij, Ik vind het jammer dat hij als een bitch loopt te zeiken op de radio. Tijdens het opnemen van ‘Wat Ik Zie’ merkte ik al dat hij een grote mond begon te krijgen, dat hij de stoere jongen begon uit te hangen. Hij is gewoon heel arrogant geworden. Hij begon mensen uit Rotterdam te dissen en ik heb hem er nog van weerhouden om bepaalde lines op te nemen omdat hij de gevolgen ervan niet kon overzien. Ik ben blij dat ik ‘Wat Ik Zie 2’ gecanceld heb.”

Beluister Dion bij ‘Wat Anders’ op Lijn 5


1 reactie so far
Plaats een reactie

[…] uit. er zou ook nog een ”Wat ik zie Mixtape 2 komen, maar de tape is gecanceld vanwege ruzie tussen Dion en DJ MP. maar dion dropt toch een nieuwe mixtape die de titel ”Succes Is […]

Pingback door Dion - Succes Is Doelwit Mixtape « Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!




Geef een reactie

