Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Geert Wilders doet aangifte tegen Appa [Update]
vrijdag, J augustus, 2007, 2:31 pm
Filed under: Nieuws

Appa - Straatfilosoof

Politicus Geert Wilders zal zo snel mogelijk aangifte doen tegen rapper Appa, die vrijdag in dagblad De Pers zegt het niet erg te vinden als iemand Wilders ‘een kogel door zijn kop schiet’. Dat liet een woordvoerder van Wilders ‘Partij voor de Vrijheid’ vrijdag weten. Wilders voelt zich bedreigd door de uitlatingen van de rapper, die eind juni zijn tweede mixtape ‘T.B.S.’ uitbracht.

Appa zegt in De Pers: ‘Als ik Wilders ooit tegenkom, is ‘ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.’ onlangs bracht Appa samen met Sjaak nog een videoclip uit bekijk de videoclip hier.

Hieronder kan je Appa’s reactie lezen op de mogelijke aangifte van Geert Wilders:

Ik heb dat gezegd ja, ik ga dat niet ontkennen. Ik pak hem inderdaad aan als ik hem zie, maar ik heb nooit gezegd dat ik hem iets fysieks aan zou doen. Waar staat dat dan? Kan je mensen tegenwoordig niet meer aanpakken met woorden als je een moslim bent?

Het is kenmerkend voor de steeds toenemende polarisatie in onze maatschappij dat een dergelijke uitspraak van een moslim meteen wordt opgevat als doodsbedreiging. Aandachtsgeile politici als Geert Wilders zijn daar direct verantwoordelijk voor, met dit soort sensatiebeluste acties en uitlatingen. Ik heb inderdaad gezegd dat ik het niet erg vind als iemand een kogel door zijn kop schiet, maar dat is alleen maar eerlijkheid. Ik geef helemaal niks om haatzaaiende figuren als Wilders. Ik vind het ook niet erg dat Hitler een kogel in zijn eigen kop heeft geschoten, ik zou een leugenaar zijn als ik zou zeggen dat ik dat erg vind. Types als Wilders ontwrichten de maatschappij, ik zou hem echt niet missen, sorry als het hard overkomt, maar dat is mijn eerlijke mening en de laatste keer dat ik het checkte was vrijheid van meningsuiting één van zijn eigen stokpaardjes.

Ik vind het dan ook heel hypocriet dat hij aangifte doet, als het goed is heeft de politie het druk genoeg met belangrijke zaken. Waarom moet hij ons rechtssysteem belasten met waardeloze aangiftes? Wilders is stelselmatig één bepaalde groep aan het pesten, kijk maar met wat voor berichten hij steeds weer in de media verschijnt. Het is sneu, iemand zou hem een knuffel moeten geven of zo. Er is al genoeg haat en onbegrip sinds de moord op Theo van Gogh en Wilders is op een ordinaire manier bezig om deze sentimenten aan te wakkeren en uit te buiten.

Politici zouden zich bezig moeten houden met het verenigen van mensen, met het lijmen van de maatschappij, niet met wiggen drijven en onrust stoken om op een goedkope manier zieltjes te winnen en je naam weer eens in de krant te zien. Het enige wat hij doet is angst verspreiden en de Islam zwart maken, hij vergelijkt de Koran doodleuk met Mein Kampf, en dan krijgt hij nog politiebescherming ook. Wie draait voor die kosten op? De burger! Het is toch te gek voor woorden. Ik zou meneer Wilders bij dezen willen vragen eens na te denken over wat hij de Staat wel niet kost met zijn waardeloze aangiftes en 24uurs bescherming. Dat geld kan veel beter besteedt worden. Aan de kapper bijvoorbeeld, ik wil best een donatie doen, Geert…

Appa

De Meest Onderschatte!


30 reacties so far
Plaats een reactie

‘Als ik Wilders ooit tegenkom, is ‘ie van mij. Ik zweer je, ik pak hem aan. En er zijn meer mensen bij wie die behoefte groeit. Men moet niet raar opkijken als Mohammed C. binnenkort opstaat. Als iemand een kogel door zijn fokking kop schiet, vind ik dat niet erg.’

inderdaad fuck die wilders wie denkt die man wel niet dat hij is!

Reactie door fuckwilders

Wat ben jij een zielige kerel. Weg uit NL jij.

Reactie door D

Lelijk =S. Iedereen denkt als Appa, maar omdat Appa gehoord wordt is ie ineens schuldige. Fok it man! Kk pussy’s. Eerst grote bek en als het erop aan komt, moeten ze gelijk bescherming!

Reactie door Jay

fuck wilders!! ik geef appa groot gelijk!!

Reactie door Anoniem

wilders heb gelijk zwarte die geen reed uitbvoere in nl moeten oprotten

Reactie door T

jouw moeder is zeker een keer door een marokkaan onder handen genomen zeker, vandaar jouw reactie

goed zo appa, ga door
mensen als wilders zijn bange schijterds

Reactie door T

ik heb schijt!!

Reactie door 2dopa

lekker hoor appa fuck wilders

Reactie door Anoniem

Appa- Mc Wilder download deze liedje te erg :P:P:P

Reactie door Anoniem

fock die wilders ze moeder is zeker vermoord door een of ander allochtoon tzzzzzz

Reactie door je kk moerder

zker fock die wilders met zun jaren 70 kapsel .. wat denk die wel niet dat die is hij gaat wel de islam beledigen en praatjes maken en dan meteen beveiliging pakken. wat denk hij wel niet dat hij een god is..wollah Wilders als je dit leest met je kanker kop stop met ons te beledigen of wil je gwn dood blijven

Hoogachtend said de meest onderscheiden matterfacker!

Reactie door Said

Appa wrm maken jullie geen liedje over die kankerkop wat gaat hij aangifte doen komt hij bij politie

Goedemiddag meneer wilders wie heeft u nu weer bedreigt

1000den mense hebbe hem bedreigt die wat gaat die politie doen tzz

laters haters;)

Reactie door Said

Fok wilders die lelijke zwijn, hirschi ali die lelijke soemalische apekop en die kanker iranees ershan jami ofso. een kogel is te hoog voor dit soort types. gewoon SLACHTEN!!!

Reactie door Turk

eey fuck yullie kk hoeren die appa heeft geljik op eten die kk motherfucker wilders izan

Reactie door gouda

I’d prefer reading in my native language, because my knowledge of your languange is no so well. But it was interesting! Look for some my links:

Reactie door apestence

Fuck wilders smerige mietje, hij denkt dat hij heel wat is maar hij is helemaal niets hij mag naar de kapper gaan met zijn blonde pruik.
Appa heeft groot gelijk!!!

Reactie door Lina

Wilders is gewoon een vies gefrustreerd lelijk mannetje die niks met ze leven te doen heb. Hij wil dat alle buitenlanders het land uit gaan maar zelf is ze vrouw een oostblok hoertje die vroeger op het zandpad achter het raam werkte. Pools of bulgaarse kuthoer,kan ook russisch zijn hahah,iedergeval ze is een buitenlander. Wilders ga naar de kapper en hou wat vaker je grafkankerbek dan gaat het allemaal ok in Nederland.Racisten zoals jou hebben we hier niet nodig,spring in de sloot of van het Hilton hotel,ga je thuis schamen!

Leipe Amsterdammer

Reactie door Lijpe Hollander

Die kil moet zig bezig houden met iets anders
WILDERS ZOEK EEN LEVEN !!

Reactie door Wilders je moer

Die Kenker flikker moet toch zo nodig een film,,
Loop dan ook zonder bewaking want jij wil zo graag een film !!

Reactie door Wilder je kk moeder

appa heeft gelijk des nooods schiet ik een kogol door wilders kanker kop en dan kk staat voor kaaskop ik weet ik ben nu zelf aan het discremineren maar MEER DAN DE helft van de MOSLIMS ZIJN GOED MENSEN LUISTER NIET NAAR DIE HATER HIJ LAAT ALLEEN DE SLECHTE DINGEN ZIEN JODEN EN CHRISTEN DOEN OOK SLECHTEN DINGEN DUSS IK WEET NIET WAT HIJ ALLEMAAL STAAT TE LULLEN IK WORDT NU ERG GEIRITEERT IK DENK EGT IK LOOP NAAR AMSTERDAM MET EEN GEWEER EN IK VERMOORD DIE OUWE KAAKOP DIE FOCKING HOMO mogol ga ga een leven zoeken GA JE MAN NEUKEN EN LAAT ONS MET RUST DENK JE DAT IK BANG VOOR WILDERS LELIJKE KOP HET IS TOG PARTIJ VOOR DE VRIJHEID ALS DAT ZO WAS DAN MOCHTEN WIJ HIER OOK BLIJVEN MAR ACH DE MOSLIMS GAAN JULLIE TOG OVERHEERSEN EN OOH JA GA EEN ANDER TELEFOONBOEKJE KOPEN OM TE SCHEUREN OF GA MAAR 1000000000000000.00000000000000000 KEER JE TEGEN FILM KIJKEN IK WEET IK HEB EEN GROTE MOND MAAR IK BEN GEEN MOCRO VAN 16 OF ZO IK BEN 10 JAAR OUD DAT JE HET WEET EN IK BEN GEEN HATER TENZIJ JIJ HET BENT GA EEN LEVEN ZOEKEN TIFES TIRING TELTUBIE HOMO

Reactie door meryam kharkhach

wat word ik geiriteerd ik hoor jou naam overal maar gelukkig hebben ze het over slechten dingen over jou en geen goeien jij denkt dat je alles kan typen je bent al bang alleen voor APA zo meteen komen YES-R ALI-B SJAAK en die anderen rappers en tegen over mij schijt je zeker in je broek jij denkt dat je veilig kan discremineren maar wacht maar tegenover mij ga je in je broek plassen EN MENSEN WISTEN JULLIE DAT DIE LELIJK WILDERS EEN HOMO IS hahaha

Reactie door meryam van der net

nu moet ik ieneens laggen als ik die naam hoor ook op sgool beginnen we dr over en ik lig op de grond van het laggen die wilders denkt gwn dat ie wat is maar hij is niets en hij is gwn CAPSONIS
en hij lijkt net en vrauw met dat belachlijk haar hij is nu kanker grappig

Reactie door meryam

Check http://antiracism.hyves.nl/ als je ook zo tegen Wilders bent word dan lid (~_-)

Reactie door JorCry

JE KK MOER

ALS APPA HET NIET DOET OF ZEGT DAN ZOU IK HET WEL DOEN KK VIEZE KK HOMOOO !!!

Reactie door Anoniem

ej geert ik ben een jongen van 11 en tog ben je kanker omgeboude hoeremens kanker op flikker op ber je jaren 70 kaspel die appa heeft gelijk donder op jij bent een schande voor de samenleving voor nederlands rot lekker zelf op vieze tering lijjer flikker op kanker ll

Reactie door kanker geert

kanker geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeert je kanker moeder je kanker vader je hele familie donder op als i k jou zie jongen ik gooi zo ee roote ei naar jou hoofd en 70 jaren kapsel

Reactie door kanker geert

Wilders is een racistische malloot. Fuck hem! Fuck hem. En alle PVV stemmers zij smerige racisten.

Reactie door Jeffrey

Fuck die pruikdragende malloot, Appa heeft prima argumenten. Mijn Nederland is wit/zwart/geel/bruin/rood en van mijn part pimpelpaars en zo moet het blijven, we moeten het doen met elkaar of niet. Wilders moet kappen om claim te leggen op “het volk”, ik ben blank en mijn familie woont al eeuwen in dit land en ik schaam me kapot voor zijn uitspraken. Liefde voor iedereen behalve racisten die mogen van mij opkankeren.

Reactie door Fargarden

zet die kkr sletje ma is in de echte steden , hy gaa kanker dood gek , hy met niet oordelen over en geloof en zowiezo net praten over de koran kanker mogooltje , kkr hoerezoon.

Reactie door apeldoorn

http://www.fuckwilders.nl/

Reactie door Daniel Owen




Geef een reactie

