Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Appa ft. Sjaak – Ik heb schijt videoclip
vrijdag, J augustus, 2007, 8:58 am
Filed under: Nieuws

Appa - Straatfilosoof

Appa heeft een nieuwe videoclip, het nummer ‘ik heb schijt’ komt van de T.B.S. Mixtape van Appa. download de track ‘Ik heb schijt’ hier en bekijk de videoclip hieronder:


27 reacties so far
Plaats een reactie

Wat een Appie ej!

Reactie door Anoniem!!

[…] dat niet erg.’ onlangs bracht Appa samen met Sjaak nog een videoclip uit bekijk de videoclip hier. Geen Reacties tot nu toe Plaats een reactie RSS feed voor reacties op dit bericht. […]

Pingback door Nederhop074 | Overdosis aan Nederhop!

lijp gefixd a souljah!!!!!

Reactie door n

Dese Track is Te Dope Voor Woorden..!!!

Maar ik kan Echt Nergens De songtekst vinden :@

Heb echt op alle linken geklikt en gezocht …!!!!

Heb zelfs op sijn site gekeken..En daar staat het ook niet …

Maarja Moubarek Ramadan.X

Reactie door lindsey

kanker groffffiesss. luawe nummer e sahbi eee wullah kk gek e zemers

Reactie door goudamafia

fuck wilders
Appa is gewonn de beste rappeeeeeerrr en sjakkie ook
fuck alle ministers van deze kk land

Reactie door issie

IK HEB SCHIJT AAN ALLES.
IK HEB SCHIJT AAN IEDEREEN.
EN VOORAL AAN DEGENE DIE MIJ ZIEN ALS EEN PROBLEEM.

Reactie door MICHELLEE.

DEZE MAN LIIJJPPP

Reactie door Charliedasilva

songtekst van ik heb schijt van appa en sjaakie

Reactie door glenn

Deze clip is tha BOMB!!!!!!!!!!!! ;)

Reactie door hmm

allochtonen 4 life !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reactie door AHMETTT!!

IK HEB DE SONGTEKST!!! =D

Reactie door Ziina

kk geil nummer!

Reactie door Tiffany

kk geil nummer x_0

Reactie door Tiffany

zeker chill nummer! =D
maar waar is die kk songtekst te vinden..?

Reactie door Irene

Kanker leip !

k heb schijt aan alles en iedereen, fock it allemaal ik leef me leven alleen !

-x- Laura

Reactie door Anoniem

Roep maar wat jullie willen roepen, maar Geert Wilders is de gene die aan de realiteit denkt. Het is allang te laat om iedereen uit het land te schoppen maar niet te laat om de mensen buiten de grenzen van Nederland te houden. Geert Wilders heeft gelijk met vele standpunten. En Discriminatie tegen Nederlanders in eigen land moet ook stoppen. Allochtonen zijn niet de baas in dit land. ze zijn een deel van het land een zwart deel.

Reactie door Anita

jullie zijn echte marokaanen die ik ken van waar hebben jullie sjakor die bijl van je moeder de keuken meh hahhahah maar moet gaan wollah ga zo door ik heb ook schijt appie ;);););)(K)(L)(K)

Reactie door ;)

sjaak en appa kom naar mij toe ik woon in oosterhout kom snel bij een skatebaan met veel gras ernaast een hele grote grasveld en parkeerplaatsen kom snel please

Reactie door mohammed

eey appa ga zo door man die geertje krijgt wel keertje zijn lot brother

Reactie door hasan

Jongens, jullie zijn tog mannen.

Die wilders mag me pikkie likken!

Reactie door :)

Komop met brutale worden, posten anders wegwezen vreemdelingen.

Reactie door Anoniem

Fuck die wilders smerige hater!! ik hoop dat zijn lelijke pan ontploft

Reactie door Lina

ik ben helle grote fen van u ik zou graag in het lieje willen mee zingen veel groetjes van omar dag

Reactie door omar

Fock you !! ik heb schijt en ik spit je ZIEK

Reactie door Anoniem

zieke geest allebei.
verkrachting en verdraaiing van de waarheid.
wilders is een lief lammetje vergeleken met deze gasten. haatzaaiende rotzooi

Reactie door Anoniem

Fuck geert wilders zijn kanker moeder

Reactie door Daan!




Geef een reactie

