Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Kempi vader geworden
dinsdag, J juli, 2007, 6:51 pm
Filed under: Nieuws

Kempi is vandaag om 16.17 uur vader geworden! Zijn eerstgeborene heeft de exotische naam Jahvensly Jerreley Robinho toegewezen gekregen. De bevalling duurde iets meer dan vier uur en leverde 2700 gram aan nieuw leven op. “Lekker man, het werd tijd,” roept een euforische Kempi uit terwijl hij voor het ziekenhuis telefoontje na telefoontje afhandelt. Een echoscopie bevestigde een aantal maanden geleden zijn voorgevoel een zoon te krijgen.

“De eerste moest een mannetje zijn. De tweede mag best een meisje zijn hoor, daar niet van. Ik heb lang gewacht op een eigen mini-me. Mijn kind is mijn licht, mijn motivatie. Vanaf nu wil ik alles serieuzer aanpakken. Als zakenman en vader gezien worden in plaats van alleen het stempel van straatjongen dragen. Ik ben druk bezig met mijn eigen bedrijf, Sterrenlaan.”

De trotse moeder, Priscilla, mag vanavond alweer naar huis en maakt het goed. Jahvensly Jerreley Robinho heeft zijn naam overigens te danken aan een combinatie van eerbetoon aan Jah (oftewel God), Kempi’s broertje Klemma (Wensley), Kempi zelf (Jerreley) en de Braziliaanse profvoetballer Robson de Souza die speelt onder de naam Robinho. Kempi’s eind dit jaar uit te komen album, De Zoon, is uiteraard opgedragen aan zijn kersverse zoon, we sluiten dan ook af met een toepasselijke quote van de man zelf: “Dichtbij Jah, God, Allah / je zou denken dat de boy Jesus JR was”.

Namens Nederhop074 gefeliciteerd!


30 reacties so far
Plaats een reactie

wat een naam voor een kind :S

Reactie door fakkel!

Maar de gedachten erachter klinken wel mooi

Reactie door Mirolo

Jahvensly Jerreley Robinho .. Damn, kan kempi zelf die naam wel uitspreken??? Robinho is wel lauw:P.. maar dat is eigenlijk de bijnaam van die voetballer & niet z’n egt naam… MJA GEFELI!!!!!

Reactie door Reff

Kempi is gwoon weer een lauwe naam voor je kindje ;)

Reactie door Mark

dope shizzle

Reactie door MAzzterTi0n

ey man gefeliciteerd!

Reactie door robin

Kempii,
GefeliciteerD schaat!
xx Ninaa

Reactie door Ninaa

fgshdfhfh

Reactie door poep

eey kempi heeft hard geneukt zeker

Reactie door poep

boem boem clap afz:ripapillion west maastricht nikka .

Reactie door Anoniem

boem boem clap

Reactie door Anoniem

Gefeliciteerd Kempi

lttrrz pik

Reactie door nick

k Vind egt kk Vett Mann
Kempi een Baby (H)
k Bnn egt Bly voor hem en k wil ff zeggen
k ben egt kk fan van kempi weetje ;;

Reactie door MarokaantjeGirl!

Faka kempi Met Je Babyyy:)
Aight Kk Lauuwww Naam Gekk!!
ma ik zet die waka rustig man!!
xxxx jes wtf ik ben kempi ze grooste fan!!
FUCK NINO EN HEEL LSD VRIEND
MARIAAA JIMMINK UIT DENHELDER

Reactie door PROBLEMCH!LD(L)

KEMPII WANEERKOM JE NA DENHELEDER

Reactie door Anoniem

JONKO ROKEN!!

Reactie door Anoniem

hij is egt een sukkel hoe kan die een kind opvoeden gaat ie m ook cokie geven

Reactie door abdi

wist iedereen dat kempi een homo is

Reactie door selma

ik heb hem in amsterdam bij de travestieten gezien
naar binnen lopen voor hij bekend was weet zeker dat hij het wqas ik vergeet nooit mensen hun gezichten wat ik dacht van hoe kan een homo een gansta zijn

Reactie door selma en tifanie

jouw kanker kind hoop dat ie dood gaat vriend
kom niet naar zaandje vriend beef is nog lang niet voorbij er staat een track voor je klaar

Reactie door nino

OHHH wat een mooie namen
gohh kempi is gewoon PERFECTOO
vooral toen hy in fabulous was mang niet normaal

EY NINO GO MEN ‘K ZEG JE KK IN JE REET
LINKS UIT DE BAARMOEDER GETROKKEN HOMOSEXUELE TREK EEND OOH AI DIS !

Reactie door EXCLUS!VE-

Beter PRaten jullie niet zo over kempi
als je een beetje respect heb begrijp je zelluf
ook wel met je KOP dat kempi ze leven probeert
te verbeteren dus beter hou je , je bek met stront
voor de mensen met DOMME opmerkingen want laat me nexx over jullie gaan zeggen hoe dom jullie teksten over kempi want ik gaa je wreed dissen mang

Reactie door EXCLUS!VE-

K ZEG ALLEEN FUCK DU ZOGENAAMDE N-I-N-O IS STRONT
ONDER ME SHOEE MANG .
EN BOEE VOOR DE KEMPI HATERS !!

Reactie door EXCLUS!VE-

kempii gefeliciteert :)

Reactie door ik

Kempi gefeliciteert jy bent de beste :D
xxx

Reactie door Anoniem

Ai Kempi ik wacht op de zoon, die gaat hard worden Nigga!

Reactie door JeWeetZelfKemp

Ha, kempi gefeliciteerd met je kindje man, dope naam trouwens;) voor alle hater: dont hate him cuz u aint him;)

Reactie door ms'

mijn nicht is idd van een heel mooi kindje bevallen..alleen jammer dat kempi er nu uitgenaaid is en zelf een ander wijf zwanger heeft gemaakt!! majaa

Reactie door pluisje

zomaar een naam ik vind het egt een gruwelijke naam (H) zeker tof maar jij als NLer begrijpt dat vast niet :S

Reactie door young yellow

Mijn zoontje is op 19 april 2013 geboren en heb hem de naam Javensly gegeven en schrijf het dus ook niet met een H toen ik de rap hoorde waar deze naam in voorkom wist ik zeker dat mijn zoontje zo zou heten zijn hele naam is javensly marcello serrano

Reactie door morticia




Geef een reactie

