Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


MadWes Vs. Winne
vrijdag, J april, 2007, 5:55 pm
Filed under: Nieuws

Winne

Nergens staat er een duidelijk uitleg betreft de ruzie die er gaande schijnt te zijn in
NL HipHop Land.
Er schijnt een beef gaande te zijn tussen MadWes (LosRebels/VSOP) en Winne (Straatsoldaten/De Kazerne), nadat Winne reageerde op de lines van MadWes.
Het gaat om de openingszinnen van MadWes
”Hier spreekt een kreekveteraan/ de generaal / je komt net kijken / je hebt godverdomme nog geen streep behaald” word door Winne opgevat als een line richting hem… Maar wie MadWes zijn teksten kent weet dat dit een standaard ding van hem is. (die VSOP. LOST Rebels duistere/gangster/satanische/psyco stijl). Het schijnt dat de lines van MadWes verkeerd zijn geinterpreteerd waardoor we nu deze broodje beef verhalen hebben, want toevallig gebruikt Winne het woord De Generaal als een a.k.a.. Maar mocht het niet verkeerd opgevat zijn, wat is MadWes zijn precieze aanleiding dan voor deze verse?

De betreffende numnmers:
Mini-Thug ft MadWes – Kreek Shits (2006)
Kempi ft Winne & Feis – Nigga REMIX (2007)

Madwes’s zijn verse:
Hier spreekt een kreekveteraan/ De generaal / Je komt net kijken / Je hebt godverdomme nog geen streep behaald / Ik gooi een bom met spijkers die ontploft en zorgt voor leedvermaak / K1 / Peter aerts geen Telekids of Sesamstraat / maar hooligan rap / Doe wat ik zeg / gooi je stoel door de tent / capuchon op je kop en zet de boel in de hens / Godgloeiendegodver / Ja vloeken is flex / Ik doe het express / Ik roggel op de grond en laat een boer in je bek / Je voelt je gepest / Niemand die je hier ziet staan of zitten / ja hier in spikri zien we je liever gaan dan winne / met je topveertig puberpop / Het is puur bedrog / Ik spuug erop / Volgens mij had je teveel flesjes duvel op / Spijkenisse vind je hoeren zat / je wijf is gevingerd in een boedelbak / Ze pijpte me heerlijk / en speelde met me doedelzak / Lost Rebels / Het wilde westen ik hou van dit / Ik laat je niet met rust ik ben die plaaggeest die op je schouder zit.

Winne’s zijn verse:
Ik kan alleen de game helpen, dus ze noemen me naam/ Schoongenoeg van die troep, ik kan ze om zeep helpen/ Ben niet met rappertjes, spelletjes en hun battletjes/ [please]
Breng me niet terug naar de dagen van damages/ Ik ben zo cooool/ hoe bedoel je geen strepen de boy is oldskool/ Cubase, geen protools/ Ben de generaal/ [geef acht] die boy is geniaal/
Gedreven, briljant, ja die rapper is geslepen/ Ben je de weg kwijt, ik drink geen Duvel/
maar volgens mij zit jij wel als DMX aan de crack pijp/ Als je iemand hebt gevingerd in de boedelbak/ Zag ik je moeder voor een habbekrats in een hoerenkas/ Ik bedoel, het is makkelijk om te liegen/ Plus ik gaf je de kans om je excuses aan te bieden/ Want, ik ben rechtvaardig/ Vraag je boys, Tim, Tommie, Mike en Ex, ik ben best aardig/
Winne is best aardig,[helemaal niet] eerlijk gezegd, rapper ik vind je nep/ Eigenlijk ben je geen verse waardig/ Maar vandaag is de dag des oordeels/ Dus maak ik van jou voor elke rapper een voorbeeld/ Je hebt geluk, en ik hoop dat je het weet/ Ik ben een man van me woord, check me interview op State/ Ik heb het gezegd, wie me disst krijgt de klappen/ Het is geen grapje, dus weet als ik je zie, ik klap je/ Hoe wil je fokken met de next best/ Ik heb een heel leger, beefen met Winne is beefen met West/ Hoe wil je fokken met de next best/ Ik heb een heel leger, beefen met Winne is beefen met West/

[Bron: bozkabouter, dns1, ABUSIV. @ Ml75.nl]


14 reacties so far
Plaats een reactie

Winne!

Reactie door monkey

Winne is kapot hard… Fok die lost rebel gaytjes,
Winne heeft deze gwn geklaart hahaha fok spikri

Reactie door Aarie

whahhahaha winne is dope geef ik toe, maar mini met de track geschiedenis die gister gedropt is pakt ie ze in herken!!!!!!! winne is egt lief vooral toen die een pipa trok en weer weg liep!

Reactie door kreeksoldaat

Mini vermoord ze letterlijk! Props!

Die generaal is kennelijk ze mannen niet te trainen!

”Die shit is zakelijk het is niks persoonlijks”

Reactie door Jeweettoch!

mini is gaar uniq ripte hem weer met actie reactie

en zoals hij al zei hij is next best

Reactie door west kruis

Shiiit winne disst madwes w8 maar als lone ranger hem terug disst jongen dan gaan we zien wie hard is lone ranger madwes lost rebels maakt winne uniq iedereen af je kan egt niet strijden met lone ranger geloof me luister maar die album uit 2003 qua lyrics kan winne enso egt niet strijden met lone ranger

Reactie door RdamWest

Mini en lostrebels zijn in mijn ogen de beste! winne is nie mijn stijl

Reactie door Anoniem

Die verse van Winne is echt gruwelijk hoor. Veel beter heb ik het nit gehoord in NL beef sferen. Alleen jammer dat Kempi op dezelfde track staat

Reactie door rakim

oke winne is wel dope maar hij word te comercieel, Straatie en je heb een eigen kledinglijn en shiit met je neus in drugsdealers en moordzaken {MINI}TUIGSTER is de shiit weetje Ga elkaar keer uitnodigen voor battle ofso dat lijkt me lauw, dan kan je zien wie Gekste is en Uniq vind ik maar een kanker domme dikzak..!!! LOSTREBELS KLAART DE BOEL GROETE AAN JE MOEDER

Reactie door jemoeder

en al helemaal dat winne en feis met kempi gaan rappen feis en winne zijn DOOP maar WTF kempi een kk domme antiliaan die geen eens nederlands praat hoe kan hij een Platenlabel krijg Stomme mongool hij Rapt 5 versgillende talen door elkaar en je verstaat er niks Van FOCK KENKER KEMPI HET LIEFST VALT DIE KEMPER IN EEN RAVIJN GESPIEST DOOR ZE BALLEN ,,,,UNIQ K HEB HET TEGEN JOU JA MOTHERFOCKER…..!!!!!!!!!!!!

Reactie door jemoeder

kempi je kanker dikke kanker Black momma

Reactie door jemoeder

Kempi eerst vond ik je Lauw maar ben nu een Comerciele Bitch je Laat je Click BS vallen voor een Plekje in het licht je Broertje klemma is een nicht, en ik zal hem ballen, jullie zitten vaak vast want jullie houden van Zeepje laten vallen

Reactie door jemoeder

nee het zou een misverstand zijn
kijk deze line dan: “ja hier in spikri zien we je liever gaan dan winne”
kan het nog duidelijker

Reactie door janneR

Winne klaart ‘m!
Fok Mini, “straight als ik je zie ik klap je”.

Reactie door Crown de Baas




Geef een reactie

