Nederhop074.nl | Overdosis aan Nederhop!


Kempi´s Tweede Mixtape Binnenkort
zaterdag, J maart, 2007, 10:24 pm
Filed under: Nieuws

kempimixtape2.jpg

Kempi’s Mixtape 2: Rap ‘N Borie  9 april komt uit..


55 reacties so far
Plaats een reactie

Beter…Kan niet wachten!!

Reactie door m8

is er al een datum bekent ?

Reactie door Maik

Nope..nog niet!

Reactie door Hengelogica

nog steeds niks meer bekend?

Reactie door maik

Op 26 maart komt de volledige mixtape officieel uit.

Reactie door nederhop074

ik heb em al :)

Reactie door Nikki

Eyy mensen heeft iemand een download link?
Hij stond vanmiddag op luvmusic.nl kwam ik thuis was die fucking link weg :O

Iemand?

Reactie door B1

Waarom als je hem tog al heb geef dan een link en upload em ergens of is het die versie van dj waxfied want die heb ik ook al maar dan de officiele als je em heb stuur maar een link dan

Reactie door ian

Kempi ft. M. Bizz – Wat ik doe
http://www.speedyshare.com/945706817.html

Reactie door Hengelogica

Ik heb juist die mixtape niet! Ik zag de link op me werk staan, kwam ik thuis was die link weg :O

Zou jij die van Waxfiend ergens kunne uploade en mij eeen link willen geven?

Reactie door B1

hier is de link van de (onvolledige) mixtape.. als 1 mp3..
http://www.megaupload.com/nl/?d=J14THJNP

Reactie door Toni

DOWNLOAD HIER KEMPI MIXTAPE 2: http://rapidshare.com/files/20865183/Rappin.NL_-_Kempi_-_Mixtape_2.mp3.html

Reactie door Mariëtta

Hij is vdaag officieel online:D:D

Reactie door Hillie B

jaja!

Reactie door Anoniem

EEY KEMPI MIXTAPE IS GE FUCKIN LEKT http://www.juize.fm/juizefm/news_topic.jsp?id=741373 …en anders via rappin of underground;) sorry guys ….074 Represent!!!Hasseler es 4 EVER!

Reactie door Majestic

Hasseler es, Altijd tog!

Reactie door 074

kill heeft iemand een fokking playlist van die shit

Reactie door sjaak

lol ik heb hem nu al :P
van rappin.nl

Reactie door Daan

whaha 26 maart

Reactie door pctiy

haha, de echte niet aan elkaar gemixede mixtape wordt maandag verstuurd zei kemp,niet de 26e dus

Reactie door Anoniem

heeft iemand de losse track versie? http://www.rappin.nl doet het niet ofzo

Reactie door jerry

Die Track iz TAN2LAUWW nigga.. Wou dat onze mixxtape zoo hard waz.. haha..
Peacee.. OsseStraatSkillz4Life

Reactie door K.Soldier

Ik heb hem al.. hij is kk hard.. niet normaal gwn.. hij staat al op mn mp3 helemaal dus.. is kapot lauwe mixtape

Reactie door The Boss

mja geen 1 volledig,,
allemaal onvoledige versies,,
of alles uit dat ene nr genipt mja dus ook onvoledig..

Reactie door T-montana

Kan nog wel ff duren de
Kempi’s Mixtape 2: Rap ‘N Borie komt 9 april uit.

Reactie door 074

waar is die officiele mixtape dan?

Reactie door Anoniem

Kempi’s Mixtape 2: Rap ‘N Borie komt 9 april uit.

Reactie door nederhop074

Kempii is tha shit manG

Reactie door kempii

Vandaag moet de oficele mixtape uitkomen kan neit wachten :D:D:D:D:D:D:D

Reactie door michael

Weet je hoe laat?

Reactie door asdf

Weet jij hoe laat?

Reactie door asdf

keeenker ik moet hem ff ergens kunnen downloaden er is geen free record shop hier in de buurt kan niemand uploaden :D

Reactie door mike

waar is die mixtape dan?

Reactie door Anoniem

fok die mixtape shit is wack!

Reactie door FuckGramma

waar heb je hem vanddaan dan…

Reactie door michaell

KEMPI MIXTAPE 2 ONVOLEDIG:

http://rapidshare.com/files/20865183/Rappin.NL_-_Kempi_-_Mixtape_2.mp3.html

Reactie door Anoniem

ik ben overal aan’t zoeken ma vind ik ook nix release damtum was 9 april togg

Reactie door Anoniem

Kempi’s mixtape kan je als t goed is 24 april in winkel kopen . Dus ga zn shit niet downloaden Hij verdient er mischien wat doekoé’s aan

Reactie door Tim

maar is ie wel te downe dan, want is die link van Anoniem wel de goede?

Reactie door Hans

nee die is onvoledig van internet geript!

Reactie door piey

Doppppeen shizzzle

Reactie door Kemal

WAT EEN KANKER MIXTAPE FF FF PUUR”N”ONVERSNEDEN IS THA BOMB MFUKERS

Reactie door Kemal

Kempi’s Mixtape 2: Rap ‘N Borie ligt 16 april in de winkel.

Reactie door monkey

Te dope cd!!!!

Reactie door steve

Jullie Smatje’s mogen allemaal me balle likken want ik heb em al met een prijsvraag vn Topnotch gekregen
Want ze vroegen wat kempi zn volledige naam was En dat was Jerrel Lloyd Kemperveen HAHA LEKKER VOOR JULLIE BEZEMS alemaal stoer doen dat jullie em hebbe maar dat is niet zo ahahahah vieze sukkelss hahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhah DAMSO!!!

Reactie door roman

a jonge fok jou, wie wil die kempi mixtape nou!
Neppe Troep!!

Reactie door to-roman

wat nouw troep liuster en kom dan weer als je dan nog troep zeg ga dan maar hardcore of zo liusteren wand dan weet je nix van hiphop

Reactie door fuck of

Als jij denkt dat je hiphop kent en je luistert Kempi ben je wel heel zielig

Reactie door TehardtvoorTV

yo klemma boy drop dat shit ik geef je hoop en ik drop ik laat je niet zakken je weet be4st dat

NINO een vuile kk hoer is

Reactie door nebojsa glemma

Dit is de orginale versie!

http://rapidshare.com/files/26462512/Kempi-Mixtape_2_Rap_n_Borie-NL-CD-2007-NLD.rar

Reactie door Rap ´n´ Borie

Ik kan niet wachten op de Kempi mixtape 3!!
Heeft iemand al een preview of een track??

Reactie door dopeshizzzle

waar kan je mixtape 2 downloaden?

Reactie door tiss kempi

[audio src="http://bo3k.net/Foud/____ppbkfilez/________________________________________________/Rap/The%20Opposites/Mocro-PlaCe.NL%20%20-%20The%20Opposites%20Ft.%20Kempi%20-%20Kom%20Niet%20Hier.mp3" /]

Reactie door .

kempihoegathetkomnaarpilstrat44 repgoet

Reactie door papucho

kempi stelt zwaar teleur met ze mixtape 3

Reactie door dennis




Geef een reactie

